sabato 22 gennaio 2011

Senegal




8 commenti:

  1. This picture is beautiful! u know me, my daughter, actress:)

    RispondiElimina
  2. Napiszse po polsku moze lepiej sie dogadamy:)Chcialam napisac ze ja jestem plastyczka a moja corka aktorka na poczatku swojej drogi artystycznej.W dalszych postach,w blogu Miejsce na Ziemi jest kilka slow o niej i zdjecia:)Pozdrawiam serdedznie i dziekuje za tyle milych slow:):)

    RispondiElimina
  3. Czy..mozesz mi napisac cos wiecej o sobie?czym sie zajmujesz:)czy Te zdjecia ktore widze sa zwiazane z Twoja pracą?bardzo jestem ciekawa.Serdecznie pozdrawiam:)

    RispondiElimina
  4. Merci pour ton commentaire, tu as des photos magnifiques.


    Teresa Serrano

    RispondiElimina
  5. I'm on your blog and see that your photos are of professional photography. It is a hobby or your job.
    I wonder what camera you use.
    Your photos are amazing.
    Congratulations.
    From Antofagasta Chile, I send you another hug.

    Rose Marie

    RispondiElimina
  6. Hermoso espacio. Felicitaciones!!
    Te seguiré.Hasta pronto y gracias por la visita.

    RispondiElimina
  7. Thanks to you to visit my music blog "Dis-moi Ouïe". I really love the portrait of this women.

    RispondiElimina
  8. wow, your pictures are amazing!!
    and btw, thanks for visiting my blog (mademoiselle-mirabelle.blogspot.com) an leaving a message :) appreciate!

    RispondiElimina